Kub-46 Canım benimde 3 tane kimyasal gebelik oldu sadece kanda Deger belli bi seviyeye gelip tekrar düşüşe geçiyor bi iki gün içinde kendiliginden kanaman başlar
Kub-46 Kanamadan adet gibi oluyor sadece benim hepsindede 10 gün sürdü kanama bitince tekrar bhcg bakıldı 0.9 çıktı Dr dedi tamam degeri de sıfırlanmış dedi hemen çocuk istiyorsan korunmadan denemelere başlayabilirsin defi iki ay sonrası tekrar hamile kaldım şimdi 6+6 günlük hamileyim şimdilik her şey yolunda
Patisever Salishlisi tatlım benim gibi olmuşsun bende öyle oldum ilk gebelikte oluyormuş canını sıkma eğer tutunsa bile bebek sağlıklı olmazmış 🧡 tatlı canını sıkma en az 3 ay gebelik düşünme demişti doktor bana bu durumdan sonra rahim duvarlarının incelmesi lazımmış sonra ilk birlikteliğinde hamile kalırsın emin ol 🥰🤍 ben çok üzülmüştüm ve şuan o sağlıksız gebelikten sonra 6 haftalık hamileyim 🙏🏻💟 biraz sabır zamanla düzelir 😌🙏🏻💟🌸
Salishlisi Patisever Aahh ne güzelsiniz teşekkür ederim ferahlattınız içimi 😍🤗💕 Sağlıkla,sıhhatle,afiyetle kucağınıza alın bebeğinizi inşaallah 🤲🌸💕 Rabbim isteyen herkese nasip etsin en güzel şekilde, en güzel zamanda…