Merhaba güzel anneler ve anne adayları 💕 Pazrtesi hastanede Beta HCG verdim 188 çıktı doktor haftaya salı tekrar gel ultrasonla bakalım dedi. Ben Çarşamba günü sağlık ocağında tekrar Beta HCG verdim ve değerim 181 çıktı 🥺 Başına gelen var mı sizce neden kaynaklı olmuştur dış gebelik mi düşük mü yoksa farklı merkezlerde olduğu için mi ya da böyle bişi yaşayıp sonradan değeri yükselip sağlıklı bir şekilde gebeliği devam eden oldu muuu lütfen yardımmm 🙏