Benimde ilk dogum mecburi sezeryan oldu, 36 saat sanci cekip alt acilmayinca ve cocugun kalp atislari yavaslayinca mecbur ameliyatla aldilar. Bide kizim 4238 g ve 57 cm di.
simdi yine hamileyim ve aralarinda ikisinin Allah izin verirse sadece 22 ay fark olucak. Doktorum (yurtdisindayim) bana ben sordugumda ikincisidemi sezeryan olmali diye, yaniti sey oldu önce normal dogum dene cünkü cocuk icin en iyisi bu dedi. Sezeryandan sonra bes degil bi sene beklenmeli.
tek sorun eger cocugum yine öle büyük olursa ozaman düsünülür dedi. Ama normal kilolardaki bi cocuk rahatlikla normal dogabilirmis. Tabii ilk dogumdaki gibi altaki kaslar acilmamazlik yapmazsa ( cok spor yaptigimdan 8 cm anca acildi onca saatden sonra🤷🏻♀️)
uzun lafin kisasi negatif düsünmeyin inshallah Allah gönlünüze göre versin🥰