bebegimibeklerkennnn Kızlar ilk doğumumu sezeryan yaptım şimdi nasipse normal istiyorum. Oğlum ile ikinci arasında doğana kadar 32 ay olacak, benim gibi olan var mı çok merak ediyorum bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız
Cennetkusuannesi bebegimibeklerkennnn 5 sene dolmadan normal doğum yapılmıyor diye biliyorum ama tabiki en sağlıklı sonucu doktorunuz söyler..
kubratopal35 bebegimibeklerkennnn 11 ay arayla bile ssvd yapan var canım iyice araştırmak gerek.Benimde 30 ay olcak araştırıyorum doktor
Mertimm bebegimibeklerkennnn Ahh Ahh bunu bende çok istemiştim ama malesef şartlar el vermiyor. Öncelikle çok güzel bir hastane ve normal doğuma ılımlı bakan bir doktor bulman lazım . Diğer türlü çok zor . 3 yıl beklemen lazım bes yıl beklemen lazım bunlar Fas’a fiso yeter ki doktorun normal doğuma sıcak baksın . Allah gönlüne göre versin canım insallah istediğin olur 🤲🏻
[silindi] bebegimibeklerkennnn bazi riskleri oldugu icin her doktor desteklemiyor. yurtdisinda ssvd direk yapilan bisey ama turkiyede genelde tercih edilmiyor. dikis yerinde yasanacak komplikasyonlar nedeniyle ayni yerden tekrar ameliyat gerekebiliyormus. Ama dedigim gibi bunu yapan cok doktor var, siz uygunsaniz dikisleriniz de uygunsa neden olmasin
Zeynepelf Cennetkusuannesi benim 33 ay olacak ve normal doğum gözüküyor şuan doktorum destekliyor yani herhangi bir aksilik olmazsa yapan doktorlar var. Ama dikiş yerin önemli çatın önemli bende problem gözükmüyor
T_nisaa Cennetkusuannesi aslında 1 yıl sonra bile yapılabiliyor artık 5 sene çok geç o kadar beklemeye gerek yok ama doktor uğraşıp risk almak istemez belki
bebegimibeklerkennnn Zeynepelf çatım müsait dikişlerimi bilmiyorum sağolsun yorgan diker gibi dikmiş doktor görseniz üst üste resmen. İstanbul’da mısınız
kubratopal35 bebegimibeklerkennnn Bartın dayım ben.Siz Istanbul daysanız şanslısınız orda Zeynep Kâmil kadın hastalıkları eğitim araştırma hastanesinde sadece ssvd ile ilgilenen poliklinik var
Yaseminnisa bebegimibeklerkennnn benimde dikislerim öyle ama doktor sorun görmedi artık kaynamıs gitmis dedi dikislerde problem olmaz dedi 28 arayla ssvd olcak insallah eger sorun cıkmazsa destek egitim mutlaka alın basarırsınz yas aralıgı iyi
bebegimibeklerkennnn Mertimm yaptırmamak için direk bahaneleri sayıyorlar dimi 🥺 inşallah Canım çok sağol
bebegimibeklerkennnn Yaseminnisa hangi doktora gidiyorsunuz ben iatanbuldayım belki bende ona giderim diye soruyorum
serenty_123 14 yıl olmuştu ilk sezareyenim olalı 2inciyi yine sezaryen yaptılar devlette seçenek bile sunulmadı belki özel ve maliyetli hastaneye başvurursanız vede çok iyi bilgili bir doktora deneyelim diyebilir ama çok duymadım yapıldığını çok nadir yani Türkiye de çokta sıcak bakılmıyor
2miniginannesi bebegimibeklerkennnn bende istiyordum ama yine sezaryen olacak galiba devlet desteklemiyor bir tek istanbul falan büyükşehirlerde galiba ben küçük bir şehirde gidiyorum özel hastaneye doktor destekliyor ama dün fiyatı sorduk sezaryan fiyatının 3 katı eşim zaten istemiyordu riskli diye fiyatı duyunca hepten istemiyor 28 ay olacaktı iki doğum arası
Didemyurdakul bebegimibeklerkennnn benim ilk çocuğumla arasında tam 6 yas olacak dogum zamani. Deneyebiliriz tabii ki ama asla ısrarcı davranamayiz dedi doktorum daha önce dikiş olduğu için risk dedi. Insallah hersey yolunda olurda yapabiliriz
Yaseminnisa bebegimibeklerkennnn nehir bayram bagcılar yeni iklim hastanesnde suan ama eyüp rami hastanesine gececek