SekerAnne Bernadoruk biz de 39 + 2 olduk bugün geçen haftada kanala girdik... açıklık var mı bilmiyorum nst de sancı olmadığı için doktorUm çatı muayenesi falan yapmıyor 18 inde gideceğiz bakalım
Bernadoruk Arya92 benimkide hiç durmuyor canm sürekli hareketli pazartesi yine inmemişti kanala hiç açıklık yok doktor biranda sancıyla inebilir belki dedi bekleyelim dedi🤷🏻♀️Ama bnm korkum arttı sezetyan istemyrm inş sancım gelir ama tık yok😒
Arya92 Bernadoruk kanala girince haraketleri azaliyormus galiba doğru mu acaba 18haziranda nst ve kontrol randevum var bakalım hayırlısı artik
Arya92 Bernadoruk nst sancı çıkmadı diye muayene de yapmadı sancı olursa suyun gelirse gel dedi ikisi de yok😂
SekerAnne Bernadoruk ilk Doğumda sancı yoksa açılma pek olmuyormuş..ben bakmamasına sevindim korkuyorum 😬
Dfmuhammed Bernadoruk 38 deyiz bugun daha gtmedik kontrole bi kac gundur bel agrisi var dunden beridir de rahim kenarnda kasiklarda agri var siddetleniyor ama geciyor uzun sürmüyor 🙄
Edos 38+5 bugun kontrolum vardi ne sanci ne kafasi nede su veya nisan hicbir sey yok 🤦♀️ Haftaya sanci felan olmazsa baslaticaz dogumu dedi hayırlısı bakalim..
Arsenakres Prensimmmm kendini kasmadığın sürece canın acımaz bende açılan postlardaki yorumlardan dolayı çok korkuyordum bugün muayene oldum ya abartıyor bazı insanlar yada işte bünye farkı mıdır nedir bilemedim
Milen Bernadoruk zamanı gelince bir anda doğacak bu veletler şimdi dört gözle bekletselerde 🤗 sağlıcakla inşallah
LiyaNehir 38+3 olduk bizde ama arada sırada kadık ağrısı ve kasılma dışında birşey yok. Herkes sorup duruyor doğmadı mı diye 😂 dört gözle bekliyoruz bakalım ne zaman ve nasıl gelecek.
Deletedmom404 Bernadoruk 39+5 bekliyoruz günü dolmadan kendi sancımla normal Doğum olsun çok istiyorum suni sancı yada sezaryen a İnşAllah gerek kalmaz 🙏🏻 Günü doluyo ama belirti yok diyede ayrı bi tedirginim