Bernadoruk Kızlar bebeği hala kanala inmemiş olan var mı bnm gibi 38+3 teyim normal olsun die çok istyrm
Yasminn Bernadoruk bende 39+1 kanala İnmemiş hala sancı da çıkmıyor ama drum son anda sancıyla kanala girebileceğini söyledi haftaya suni sancı için gün verecek bakalım hakkımızda hayırlısı
KubilayGizemzkan Bernadoruk bende 38 haftalığım geçen haftadan itibaren kanala girmişti sancımda var acılma falan da Yok 🤣 bekliyoruz
Arya92 Bernadoruk günümüz aynı bizde kanala inmemistik p.tesi günü.haraket ediyor mu?benimki hiç durmuyor karnım yamuk yumuk sağlık ocağındaki ebe daha zamanı var gibi kanala girse haraketleri yavaşlar dedi
mesit34 38+5 im baş aşağı ama ne kanala girmiş ne acıklık var ve bütün gün dönüp duruyor korkuyorum bari pozisyonunu değiştirmese
Aelifgk Bnde 38+5 yarn kontrol var bakalım bende normal istiyorum inşallah gönlümze göre en güzel şekilde olur ya😊
Bernadoruk Yasminn bnm sonumda öyle olcak galiba ne açıklık var ne kanala inmiş ne sancı korkuyrm valla artık gelse🙏
Milen 39+1 deyim bende 🤩 bu hafta gelmezse 40 da müdahale ederiz dedi doktor, başka şeyler düşünmeye çalışıyorum yoksa burnum sızlasa sancı geldi sanabilirim 🤪
Bernadoruk Milen banada son ana kadar bekliycez dedi inş sancın çıkarda kanala iner dedi ama tık yok😒
Emine55 Kızlar dün sancım çıkmıştı açıklığıma baktı 2 cm demişti ama bugün sarımtrak bi akıntı geldi ama akıntı gibi değil nasıl anlatsam bilemedim katı yani sıvı değil bel ağrımda kasıklarımdada ağrı devam ediyor dün gece Zaten açıklığa baktından sonra mahvoldum
Prensimmmm Emine55 açıklığa bakınca agriniz falan mı oldu bide benimde yarın kontrolüm var canm biraz korku biraz tedirginim şu çatı muaynesinden açı ağrı oluyor mu acaba 🤔😊
Roses Bende 38 +3 deyim sancı cikdi ama az son güne kadar beklicek doktorum normal çok istiyorum rabbim sağlıkla nasip eder inşallah yarın kontrolüm var baş aşağı ama kanala inmemiş nazlı kızım bekliyorum hayırlısı olsun
Emine55 Prensimmmm ya bazıları iki parmak la 10 sn diyo ama ebe beni mahvetti yani korkutmak istemem kızlar ama kendimi de kasmak istemedim ama canım çok acıdı gece hiç uyuyamadım ağrıdan yeni yeni geçti ama hala var ama bn şu gelen şeye takıldım bu neydi 🤦♀️
Arsenakres Prensimmmm kendini kasmadığın sürece canın acımaz bende açılan postlardaki yorumlardan dolayı çok korkuyordum bugün muayene oldum ya abartıyor bazı insanlar yada işte bünye farkı mıdır nedir bilemedim
Bernadoruk Arya92 benimkide hiç durmuyor canm sürekli hareketli pazartesi yine inmemişti kanala hiç açıklık yok doktor biranda sancıyla inebilir belki dedi bekleyelim dedi🤷🏻♀️Ama bnm korkum arttı sezetyan istemyrm inş sancım gelir ama tık yok😒
EmineeMirayy95 Bende 38+3 um. Yaklaşık iki haftadir 1 cm açıkligim var. Bebegim kanala inmis hatta baya bi asagidaymis. Fakat sancilarim yok bende bekliyorum. Insallah kendi sancim olur yoksa haftaya suni sanci verileblir suyumda azalma oldugu için
Milen Bernadoruk zamanı gelince bir anda doğacak bu veletler şimdi dört gözle bekletselerde 🤗 sağlıcakla inşallah