Gulcan1990 ben hastanede barkod alıyordum vezneye para yatirmam lazım dedim sekreter analık hakkınız var direk doktorun kapısına gidin hiçbir ücret ödemeyeceksiniz dedi. Fakat ilaçları satın alıyoruz. Aralık ayında ilaclarada hiç para vermedik Ocak ayında para talep ettiler şimdi parayla alıyoruz ilaçları