Gulcan1990 Hiçbir sosyal güvencem yok devlet hastanesinde doğum yapıcam herhangi bir ücret ödeniyor mu
Ozge20ulu Gulcan1990 canim bı araştır kamu spotu nda televizyonda ben hamilelikdöneminde hamilenin sigortalı gibi olduğunu duymustum https://www.devletdestekli.com/devlet-hastanesi-sigortasiz-muayene-ucretleri/
aydinaleyna61 badecanisik muayenelerde ücret ödenmiyor diye biliyorum çünkü annelik hakkı denen bir durum var o devreye giriyor ve ücret ödenmiyor
Gulcan1990 badecanisik muayneye ücret ödemiyorum analık hakkından yararlanıyorum acaba doğum içinde geçerlimi bilmiyorum
badecanisik Gulcan1990 bnce giriş yaparken danışın. Doğumada destek oluyordur belki devlet neticede tc vatandaşısınız 🤷♀️
Gizmolata Gulcan1990 benim arkadaşım devlette doğum yaptı hiçbir yerden sigortası yok ne muayne ne tahliller ne doğum kuruş ödemedi.