Chucky 058elf yani çok isterdim ben normal yapabilmeyi her şeyi denedik ama nasip olmadı Allah daha iyi bilir. Sezaryenin sonrası zor ki ben hemen toparlanan ayağa kalkan biri olarak söylüyorum 😊 eğer normal derse drnuz onu yapın derim 😊
058elf Chucky hayırlısı olsun inşallah hepimiz içinde 🤗 benimde canım çok tatlıdr normalden o yzden korkuyorum
058elf BrcHmt diyarbakırdayız canım eşimin işi gereği, şehir denk gelmez ama forumda belki görürüz doğum hikayemizi 🥰 sen hangi şehirdesn
Rabiacelebi Ya kızlar bende 30 haftalık hamileyim midem bulaniyo kafam agriyo sürekli uykum geliyo İştahsızlık karnım çok serteliyo sizdede böle problemler varmı cevaplarsanız sevinirim
058elf Rabiacelebi benimde bulantılarım başladı ve aşırı halsizlik var canım, kafamı koyduğum yere uyuyorm bi gebeliğin başında böyle olmuştu bi de son bi iki haftadır
058elf BrcHmt eşimde diyo batı görevine izmire gidelim mi dedim yok biz memleketlere yakın olalım yeter 😂
BrcHmt 058elf Allah herkesin istediği şehirleri nasip etsin. Ben Eskişehir liyim eşim rizeli ama İzmir’i çok seviyoruz 😍
momsboys 058elf ay inşallah yaa bugune kadar uzun geldi bana baya bulantı kusma hastalıklar artık bir an önce sona gelmek istiyorum