058elf Chucky benimse şimdilik normal dedi ama Allah bilir 🤗 ilk gebeliğin mi canım kendin mi istedin sezaryen
Chucky 058elf hayır ikinci ilki zorunlu sezaryen olduğu İçin bu da mecbur öyle olacak nasip böyleymiş 😊
058elf Chucky sağlıkla doğsun inşallah 🤗 bende bazsn sezaryen mi olsa diyorum sonra bırak bebek karar versn normal gelecekse normale hazırla kendini diye öyle korkuyorm 🤷🏻♀️
Chucky 058elf yani çok isterdim ben normal yapabilmeyi her şeyi denedik ama nasip olmadı Allah daha iyi bilir. Sezaryenin sonrası zor ki ben hemen toparlanan ayağa kalkan biri olarak söylüyorum 😊 eğer normal derse drnuz onu yapın derim 😊