Ben de Abdullah Göymenin hastasıyım ilk kimyasal düşüğümde tanıştım komşum iki düşük yapmıştı Abdullah bey sayesinde 3. Bebeği düşmedi diye gece gündüz dua ediyordu. Ben de düşük yapınca gittim. Her türlü tedaviyi aşamalarıyla anlatarak yapıyor. Maddi imkanınız varsa kendinizi ona emanet edebilirsiniz.