Papatya0707 bu arada muayeneye gittiğinizde sizi kapıda karşılıyo isminizle hitap ediyo hep . Sizin sorununuzu tane tane en ince detayına kadar anlatıyo . Sunabileceği tedavilerle ilgili size seçenekler sunuyo ve kendince en uygununu da söylüyo. Çok titiz çalışıyo . Tedavi sırasında sürekli gözetim altında oluyosunuz . 20 dk sürüyo muayenesi en az . Benim giden 3 arkadaşım var ve hepsi aşırı memnundu . Hepsinin sorunları vardı ve hepsi hamile kalıp doğum yaptılar . 😊hiç tereddüt etmeyin gidin görüşün bi ne demek istediğimi anlıcaksınız zaten . Hatta internette gebelik takibi yaptığı bi hastasının muayene sırasında attığı videoyu görmüştüm ben bidaha hayran kaldım 😊