Mucizem31 doktor muayene de suyun üst sınırda her an suyun gelebilir dedi ve beni ilaçsız vs. Eve yolladı ne bir nst,ne ciğer geliştirici ne birşey hiç birşey yapmadı. Benim de ikk tecrübem normal sanıyorum gerek olsaydı verirdi yapardı diye evde dinleniyorum ama ertesi gün su falan geldi. 10 cm açıklıkla 1500 gr olan bebeğime bebek küçük diyip beni sezeryana aldılar. O gün başıma yada karşımıza gelebilecek en tecrübesiz, en zor şeyler geldi. Anlatsam roman olur tarzında. Yavrum 5 gün yaşadı ve ben sezeryan yüzünden hastane yüzünden bebeğimin yüzünü bile göremedim,sağdığım sütler de nasip olmadı başka yavrucaklara nasip oldu