kadriye25 Ömer bey geçen yıl Kasım ayında benim kız kardeşime spiral inin bir parçasının içerde kalmasından dolayı operasyon yaptı Rahmi su doldurup o parçayı aradılar bulamadılar fakat operasyondan sonra kardeşime şadece 20 gün ilişki yasak dedi başka bişey demedi normalde bu operasyon u geçeirenlere bir yıl boyunca çocuk yapmayı önermiyorlarmış fakat kendisi bu konuda hiç bir uyarıda bulunmadı operasyondan 3 ay sonra kız kardeşim hamile kaldı ve 22.haftasında erken Doğum yaparak bebeğini kaybetti Doğumdan sonra kardeşim metin ingeç e muayene oldu gebeliğinin neden bu şekilde sonuçlandığından dolayı muayenede metin bey bu operasyonu geçirenlere bir yıl boyunca çocuk önermediklerini ve rahimde hala 4cm açıklık olduğunu bu operasyonu geçirenlerin %80 inde bu riskin olduğunu söyledi yani Ömer bey in doktorluğunu bilemem ama kardeşimin bu durumu yaşanmasından dolayı aklımızda soru işareti kaldı kendisi hakkında kusura bakmayın uzun oldu biraz fakat anlatmak istedim❤️