hepimizin aynı heralde 30 a kadar her ay bir kez kontrol. her kontrolde idrar nabız ve kilo kontrolü yapıldı. kan testleri gereken haftalarda gerçekleşti. Devlet 3 ultrasonu karsılıyor isteyen her ay ultrason almak icin belli bir ücreti tek seferde ödüyor ve her kontrolde doktor kısa süre ultrasonda gösteriyor.
harmony testi yaptırırsanız bebek cinsiyeti daha erken öğrenilebiliyor almanya’da. ikili testlerin gelismis hali olarak düsünülebilir. ben harmony testi yaptırarak 12. haftada bebeğimin cinsiyetini öğrenmiştim.
Şeker yüklemesi de 26 ya kadar yapılmıs oluyor.
30 haftadan sonra haftada bir veya 2 haftada bir seklinde kontrole devam. benim geçen ay itibariyle nst kontrolleride yapılmaya baslandı ortalama 20 dk
kısacası oldukça ilgililer doktorumdan cok ama cok memnunum. bir daha hamile kalsam yine ona gelirim. doğumu keşke kontrol yapan doktorlar yapsa artık ona da yapcak bisey yok😔
Doktor tutumuna gelecek olursam burada hersey yolundaysa inciğine kadar detaylandırıp anneyi strese sokmayan sakin her kadının doğasında olan bu doğum sürecini sizede o sekilde yansıtarak süreci ilerlettiklerini gördüm genel olarak.