BTSG04 Baby_babylokum 31. Haftadan merhabalar 🤗 iyi geçiyor çok şükür. Bende almanyadan. Sizin nasıl geçiyor?
Pelin093 Baby_babylokum kizlar iyi aksamlar bende almanyada dogdum büyüdüm türkiyeye yerlestik sonra. Bisey merak ediyorm almanyada cocugu olmayanlara asilama yapiliyomu tüp bebek degilde asilama yani. Samimi arkadasimin cocugu 2 senedir olmuyo asilama yokmu orda ondan yaptir diyorm yok diyo nasil olur anlamadm. Sizin bilginiz varmi 🌼
Funda38 Baby_babylokum Bende 5 sene önce evlenerek geldim Almanyaya ☺ Suan 33+3 haftalik hamileyim. Cok sükür seker yüksekligi disinda hersey yolunda sizin nasil geciyor
Baby_babylokum BTSG04 benimde 12. Hafta🤗 guzel geciyor bel agrilari var birazcik sizin yakinlasmis nerdeyse ne guzel😍 almanyanin neresinden🌷
BTSG04 Pelin093 benim malesef bununla ilgili bir bilgim yok 🤷🏻♀️ Arkadaşın bir kaç doktora sorsun bence
Zzeyneptekin Pelin093 tabiki var olmazmi ben ill cocugumda sorun yasamistim ve hamburgda kinderwunschcentrumda tedavi gördügüm sürede dr.um anlatmisti hemde bundan 13 sene önce kesinlikle kinderwunsch centruma basvurmali arkadasin.
Baby_babylokum Funda38 bende ekim ayinda geldim almanyaya temmuzda evlendim 3 aylik hamileyim guzel geciyor bulantilar gecti sukur simdi daha iyiyiz🌹
Funda38 Baby_babylokum hosgeldin ☺ cok sükür Rabbim saglikli sihhatli bi sekilde kucagina almayi nasip etsin 😊
Ozge20ulu Almanya’da nasıl süreç kızlar ne kadar da bı gidiyorsunuz doktora, her gittiğinizde ultrason a giriyomusunuz ,nasıl testler yapılıyor vitamin takviye veriyolarmi
Heein Ozge20ulu buranın doktorları cok insanın üstüne düşüyolar valah vitaminler kan testleri fln sürekli kontrol altında hafif bi şekerim yükseldi diye 5-6 tane test yaptılar cokta ilgililer yani bnm doktorlar ve çevremdekilerde öyle
Heein Ozge20ulu 32 haftaya kdr 4haftada bir gidiyorsun 32den sonra 2haftada bir her gitimde bebeğin durumna bakıyo bu sefer gitmizde bakmadı ama altan baktığı için herhalde
BTSG04 Ozge20ulu 28. Haftaya kadar her 4 haftada bir daha sonra 2 haftada bir randevu ve 30dan sonra nst bağlanıyor her seferse. Toplamda 3 ultrason hakkı oluyor eğer sağlıksal bir durum yoksa ınun dışındaki ultrasonları ücretli yaptırabiliyorsunuz
Semra91 Ozge20ulu ilk aylarda aylık gidiyordum her gittiğimde idrar kan testi ultrason yapılıyordu 30 haftadan itibaren iki haftada bir gidiyorum stg yapılıyor ultrason yapılıyor vitamin takviyesi olarak da femibion kullanıyorum magnezyum kullandım kramplarım çok olduğu için ve demirim düştüğü için Demir içerikli içecekler tüketiyorum şuan 37+1 olduk doğumu bekliyoruz ☺️
Ozge20ulu Heein ne güzel insana değer veriyorlar , bende çok memnunum ama tabi özel olduğu içinde olabilir devletler sıkıntı
Baby_babylokum BTSG04 BTSG04 malesef henuz soylemedi doktor sanirim burda turkiyeye nazaran gec soyluyolar cinsiyeti😑