Mila12 Glbnpk benimde inş bu işlevdedir ilk defa hamile kaldığım için çok tecrübesizim hiçbir bilgim yok
Mavi34 Mila12 benimde son adetim 10 şubattı aynı gebelik günümüz 💞 4+5 de kese ve içinde minnak bir bebek göründü ama vajinal ultrasonla bakıldı. 30 mart kalp atışı için gideceğiz insallah
Mila12 Mavi34 benim kese gözüktü bebek yoktu 4 haftalık dedi 2 hafta sonra tekrar gidecem inş kalp atışı duyarım siz duydunuz mu kap atışını
Zrgakbyk Mila12 benimde bebek için gittiğimde doktor sol tarafta kist gördü ama endişelenicek bişey olmadığını söyledi inşallah seninkide öyledir
Mila12 Zrgakbyk inşallah banada öyle dedi sonra test yaptı düşündüğümden biraz büyük çıktı ama hamile oluncadır takip edecem dedi banada
Zrgakbyk Mila12 ben ilk 4+5 te gittim kese gözükmedi ama rahimde kalınlaşma vardı. Doktor bir hafta sonra çağırdı 5+4 te gittim kese ve bebek gözüktü. Endişelenme❤️ Bende kalp atışları için bekliyorum şimdi şuan 6+0 henüz doktora gitmedim
Mila12 Zrgakbyk inşallah duyarsın canım sende bende duyarım çok merak içindeyim hem heyecan hem kaygı çok değişik inş Allahım dualarımızı kabul eder 🙏
Semaonur23 Mila12 bnde/ 12 sinde yaptırdım 216.75 /14 ünde ise 775. 34 /16 sında ise 2190 cıktı normal mi sizce?
Mavi34 Semaonur23 2 katına çıkıyor diy3 biliyorum senin fazlasına çıkmış acaba ikiz olabilirmi o kadar bilmiyorum