Mila12 Klebekelebekmiyav benim gözüktüde çok küçük ama içinde bebek fgözükmüyor inş kalp atışını duyarım 🙏
Minikanneee 4+3 günlüğüz bugün doktora gittik ama daha yeni olduğu için kese haftaya görünür dedi doktorumuz rahim duvarın kalınlaşmış bebek kendine yer hazırlıyor dedi.
eliffkrts Mila12 ayy bizde 4 haftalıkken keseyi görmüştük içi boş baloncuktu :)) sonra 6 haftalıkken hem bebişi hem kalp atışını duyduk muhteşemdi
Mila12 eliffkrts ay Allah bizede nasip eder inşallah netten araştırıyorum hep olumsuz şeyler çok korkuyorum inş kalp atışını duyarım çok tedirginim
eliffkrts Mila12 duyacaksınız inşallah :) ben hamile olduğumu öğrendim acaba kese olur mu, keseyi gördüm içi dolar mı dedim, bebeği gördüm şimdi de 9 haftalık olduk tarama testleri olcak onları düşünüyorum :) galiba bitmicek telaş
Mila12 ayset73 adetim 10 Şubat başladı Mart 9 da olmam gerekiyordu olmadı bende test yaptım çift çizgi çıktı sonra doktora gittim ultasonla baktı 4 haftanın içinde dedi kese gözüktü ama boştu kese :(
Mila12 eliffkrts inşallah duyarım 🙏 sizde sağlıkla bir an önce kucağınıza alırsınız inş Allah yardımcımız olsun ellerimizi boş çevirmesin inş 🙏 bide sol yumurtamın üstünde kist çıkmış o da tedirgin ediyor bir sıkıntı olur diye
Mavi34 Mila12 benimde son adetim 10 şubattı aynı gebelik günümüz 💞 4+5 de kese ve içinde minnak bir bebek göründü ama vajinal ultrasonla bakıldı. 30 mart kalp atışı için gideceğiz insallah
eliffkrts Mila12 amiin :) bi daha ki doktora gidişinizde detaylı bilgilendirme yapar doktorunuz, onlarda bebeği görünce başlıyor anlatmaya, kisti de konuşur eminim birçok yöntem var artık korkmayın
Zrgakbyk Mila12 benimde bebek için gittiğimde doktor sol tarafta kist gördü ama endişelenicek bişey olmadığını söyledi inşallah seninkide öyledir
Mila12 eliffkrts inşallah çok sağolun sıkıntı olmaz dedi ama testte büyük çıktı bilmiyorum nolur hamile olduğun için büyümüştür takip edecez dedi işte
Sineemiis Benim daha dün beta 30 du ne kese vardır ortada ne bebek 😂 bekliyorum 1 hafta 10 gün geçsin
Glbnpk Mila12 ben ilk gittiğimde gebelikten habersizdim. Adet olamadım diye gittim. Kistleri gördü ilaç yazacaktı bi kana bakalım dedi. Betam 256 çıktı. O günün şokuyla doktora hiçbir şey soramadım. Sonra gebelik takibi için güvendiğim bir doktora gitmeye başladım ona sordum bu kistleri. Bunlar gebeliğin sağlıklı ilerlemesi için gerekli olan kistler. Bu kistler sayesinde bebek daha rahat tutunuyor. Birkaç hafta sonra yok oluyor dedi ve şu an yok kistler. Araştırmak isterseniz kistin adı "“Korpus luteum”.
Mila12 Glbnpk benimde inş bu işlevdedir ilk defa hamile kaldığım için çok tecrübesizim hiçbir bilgim yok