Minikasya Sumeyyerbey4741 Normalde günde 1-2 sizin doğuma yakın olduğu için 37-38 başlayabilirsiniz. Günde 5-7 adet
aannepandaa Sumeyyerbey4741 şuan bunu düşünüyordum… 36.haftadayım. bu hafta itibari ile başlasam mı acaba çaylara hurmalara diye 🤭
zeynepylmz Ay canım inanılmaz çekiyor ama yiyemiyorum doğumu tetikler mi bilemiyorum 33.haftamdayım 😅
Hamileyim-mutluyum zeynepylmz Ben de 33.haftayım canım günde 1-2 tane yiyorum hergün yaa açıkcası sadece hurmanın tek başına doğumu tetikleyeceğinede inanmıyorum bu kadar kolay değil yani ben tatlı ihtiyacımı bastırsın diye diyorurum
yesilesinti zeynepylmz 32.haftamdayim dünden beri deli gibi yiyorum😂 erken dogum tehtidi yoksa sorun olmuyomus
Eczmery123 zeynepylmz ben sevdiğim için canım istedikçe yiyorum valla günde 5-6 tane yediğim de oldu. şimdiye kadar doğurmadım. 32 haftalık oldum 😄
Mom080 Ya normalde hayatta hurma canım çekmez ama burda bu postları göre göre artık bende yemek istiyorum 😬 tirsiyorum yemiyorumda yiyebilen benim yerimede yesin lütfen hahaha
ozlemak42 Sumeyyerbey4741 hurma doğumu kolaylastiran bir meyve erken doğum yapan bir meyve degil o yüzden ben bütün hamileligim boyunca yedim tabi ölçülü 2 3 4 yiyordum gunde tatli krizlerimide bastırıyordu
Meryemyilmazzz Bugün doktoruma sordum yeme şekerli boşuna şeker alma kanıtlanmış bi faydası yok dedi. Dün oturup ⅚ tane yemiştim oysa😀doğum başlatıcı bi etkisi yokmş ahududu yaprağı çayı önerdi iskandinav ülkelerinde doğm başlatmak için kullanıyorlarmış
ozlemak42 Meryemyilmazzz yani meryem anamız hurma yemiş dogum sancisi varken eger bi faydası olmasaydı Allah faydalı bir meyve verirdi yemesi için hurma yerine
Mapleleaf Meryemyilmazzz ahududu cayi yapragi iciyorum gunde bir fincan ne kadar icmek gerekli acaba 37+2 yim bu arada
Mammyy Tatlı diye yediğim mide bulandırmayan tek şey hurma 18.haftadan beri yiyorum ben doğuma ne faydası var ki 🤭
Meryemyilmazzz ozlemak42 kolaylaştırmıyo demedi başlatmıyo dedi başlatma anlamında bi anlam ifade etmiyomş bebek boşa irileşir sadece
ozlemak42 Meryemyilmazzz kanıtlanmış bir faydası yok diyince ben öyle anladım evet doğru başlatıcı değil doğum kolaylaştırıcı özelliği var ve bence her anlamda faydalı bir meyve doktorunuz tatlı yerine onu ye diyebilirdi tabi herkesin bi düşündüğü var