Asya_Batur Senay1 iştahım azaldı biraz kadıklarımda hafif ağrı oluyor ve bebeğimi karnımın aşağısın da hissediyorum hareketlerini de siz tam olarak bebeğinizi nerede hissediyorsunuz😇
Minikbebek25 Senay1 17+4 🥰 daha hareket hissedemedim hamdolsun iyiyiz detayliyi bekliyoruz sizde nasıl durumlar ☺️
Yenibirannee Senay1 17. Haftamizdayiz tam ara ara mide bulantılarım oluyor ama gene cok sukur iyiyiz 🥰
bngs_irem Senay1 17 haftayız tam mide bulantılarım bitti resmen kendime geldim normal yaşantıma döndüm artık :)
1_minik Asya_Batur bana doktor dedi ki içinde yılan kıpırdar gibi olur bebek hareketi dedi ben daha hissetmiyorum 🙈
1_minik 17+2 ❤️Eskiye göre bence iyiyim evimin işini yapabiliyorum…bulantım ve baş ağrılarım azaldı…çok şükür 🧿 20 olsak yolu yarılasak sevineceğim 🙈
Yagmur8001 17+4 le selamlar, hamileliliğin bu sürecine kadar doğru düzgün belirti yaşamadım sadece 14-16hafta arası bel ağrısı ve kalça ağrısı yaşadım o da bu hafta geçti çok şükür 🤍☘️
1_minik Asya_Batur bizimki kız 🌸 daha tam hissedemedim bakalım 18-19 da belki hissederim ben de 🙈gaz mı hareket mi anlamıyorum ilk gebelik olunca☺️
aytn123 Senay1 17+4 bulantılarım artık geçti ama ilaç kullanmayınca gine eskiye dönüyorum hala devam mide bulantısı ilacımı hissediyorum artık hergun azar azar 🥰 haftaya randevumuz var cinsiyetiniz kesinlesicek inşallah. 12. Haftada gitmiştim en son baha oldu
Senay1 aytn123 bizim cinsiyetimiz beli erkek mide bulantı ilaçlarımı bn de bırakamadım zaten içsem bile kusuyorum gene ara ara bırakınca kötü olurum gene diye korkuyorum
aytn123 Senay1 olsun bi süre daha kullanırız artık. Insallh geçer komple mide bulantısı.hzyurki oldun cinsiyetiniz rabbim sağlık li sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Kv- Bizde 17+4 olduk çok belirtileri yaşamadım zaten son bi haftadır akşamları gaz şişliği oluyor Buda beni rahatsız ediyor tabi ve ara ara kaşık agrısı
mavipinokyo 17+1 oğlum olacak inşallah 🤗 bulantilarim baya azaldi cok sukur ilk 3 ay berbattim.. şimdi anca yemek yemeye başladim. Bide 2-3 gündur pit pit bişeyler hissediyorum sanki karnimin alt taraflarinda yatarken ozellikle cok guzel bi duygu.. 🤗 detayliyi bekliyoruz bizde 💙
haydibakalim Senay1 17+4 yarın kontrole gideceğim çok endişeliyim bulantılarım kesildi ağrım çok az baş ağrım fazla korku oldu ben de bebek hareketi de hissetmiyorum