Zala 15 gün önce spinal sezeryan oldum. Ben odaya gelir gelmez çorba getirdiler hemen içtim. Doktorum eşime kahve almasını söyledi. Gün içinde kahve içtim kayısı hoşafı getirdiler. Akşam yemeği için yine çorba ve hoşaf verdiler. Gece 12 ye kadar tuvalete çıkamayıp gaz çıkaramadğm için lavman yaptılar. Doğumdan 4 saat sonra uyuşklğm geçti ve yürümeye başladım. Öğlen 11.20 de doğum oldu ertesi gün 12de hastaneden çıktm. Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah