Zala 3 yıl önce spinal sezeryanla doğum yaptım ilk gün vişne suyu ve bisküvi ile beslenmiştim gaz yapmaması için ertesi gün sulu ve sıvı yemekler tükettim ayrıca doğumdan sonra nescafe içtim hemsire söylemişti baş ağrısı ve gaz çıkarma için kolay olur demişti işe yaradı gerçekten devlet hastanesinde 48 saat hastanede kalma süresi vardı öyle oldu benimde 2 gün sonra taburcu oldum hastanede ayaklarımdaki uyuşukluk geçince ayapa kalktım ve bol bol yürüdüm yürümek çok iyi geliyor tavsiyelerim bunlar hayırlı doğumlar 😊