Bim ben denedim ama hiç etki etmedi, şimdi sadece kahvaltıda soyup yiyorum bir de salatada bol kullanıyorum, bir de meyve olarak deveci armut muz ve portakal yiyorum. Çok şükür düşmedi en azından ona şükrediyorum. Rabnim son haftaları görmemizi nasip etsin kardeşim 🙏🙏