gulbahar0505 Emineyigit hayır canım söylemedi tansiyondan suphelendiler 4 gun hastanede yattim ama tansiyonda normal
Emineyigit gulbahar0505 inşallah rabbim bebeğini sağlıkla kucağına verir canım önemli olan kilo değil gelişimi ve sağlığı 🙏
SevMet Emineyigit ne kadar oldu doğalı ? Gelişme geriliği olan bebeklerde sık görülen bişey beslenme sıkıntısı bu konuda biraz zamana ihtiyaçları oluyor. Oksijen alıyor mu?
gulbahar0505 [silindi] herhangi bir olumsuzluk bahsedilmedi ama dısarda beslenmesi bebek acisindan daha iyi dediler sadece canim
[silindi] ElaSymn surekli yatarak ve kasilma onceliyici ilac kullanarak bir kac hafta daha durur bebeginiz insallah🙏🏻
iremcany SevMet merhaba, hangi şehirdesiniz ? Ben izmirde yeni doğan yoğun bakımı tam teşekküllü bir hastane arayışındaym, erken doğum riskim var.
[silindi] gulbahar0505 dogrudur anne karnindan daha hizli buyuyormus boyle durumlarda. Insallah saglikla kavusursunuz yavrunuza
gulbahar0505 iremcany egepol hastanesini tercih edebilirsin canım bende orda yapıcam benimde erken dogum olucak
Nslhnkr iremcany su hastanesi ve kent hastanesi tam tesekküllü ve bebek yoğun bakım ünitesi de var. Su hastanesinin hemsireleride iyi
Tbytby iremcany ben32 haftalık doğum yaptım daha doğrusu enfeksiyondan dolayı almak zorunda kaldılar. Karataşta 21 gün küvözde kaldı.maşallah şimdi 4 yaşında .Karataşı bu konuda önerebilirim. Doğum yaptığın hastanede yenidoğan yoğunbakım olması çok önemli .
iremcany gulbahar0505 Nslhnkr Duymuştum bu hastaneleri, bir de bana 9 eylül üniversitesi hastanesi çok iyi denildi ama doktorları belli bir haftadan sonra kabul etmiyorlar takip. Acaba sizin hastaneler kabul ediyorlar mı.
Nslhnkr iremcany 9 eylül üni oldugu için orasıda donanımlıdır. Kabul ederler evet. Ama suyu şiddetle önerirm
gulbahar0505 iremcany egepol kabul ediyor canım ben sahsen esimin kuzenide erken dogum yapti bebegi orada kuvezde kaldi gayet cok memnun kaldik simdi benimde orda olcak
SevMet umutunannesii genelde 25 ve üzeri yüksek ama riskli oluyorlar tabi 😔inşallah zamanında doğarlar hepsi