Muzeyyen97 normalde özelde düşünüyorum ama özel hastanelerinde artık bu doktorunu istiyorsan mesai saati dışında ekstra ücret talebi vs gibi şeyleri saçma gelmeye başladı eğer başakşehire randevu bulursam orda doğurmak istiyorum, özeli devletten ayıran en önemli sebep doktorunuzun geliyor olmasaydı buda ortadan kalktıysa ne değeri var diye düşünmüyo değilim , birde özeldeki bir ebenin doktorun gördüğü günde 5 doğumsa devlette 25 doğum oluyor ister istemez tecrübe kazanıyorlar ama hala kararsızım hiç bir yakınım devlette doğurmadı çünkü bi kişiyi görsem belki güvenim yerine gelirdi