Muzeyyen97 benim ilk gebelik devlete gidiyorum. Hem maddiyat durumu hem devlet gerçekten gerekli görmedikçe sezeryana almayacak içim Rahat edecek açıkçası. Birde olası durumları düşünüyorum yetişkin,yenidoğan bakım üniteleri olması da önemli. Doğum bu aktif süreç herşey olabilir.