Ttugce Benim bekledigim bi gebelik olmasina rağmen acayip heyecanlandim hemen kan testi yaptirdim ardindan beta degeri biraz daha artsin diye hemen kadin dogumcuma gitmedim evde bi kac gun sabirsizlikla bekledim. Sonra 5 haftalıkken kadin dogumcuma gidip keseyi ve bebeğim gördüm zaten bebek dedigi nokta kadae görünüyor o zaman ultrasonda bile. Acikcasi o zaman pek bi şey hissetmedim. 2 hafta sonra kalp atışı icin gittim ve kalp atislarini duyunca heyecandan mutluluktan agladim öyle ki doktorum dinleyemedi bile 😇 Bebek goruntusu de sekilsizdi buyumustu ama kafasi gozu vs belli degildi. En son gecen hafta gittim agzi burnu kafasi eli kolu olusmus simdi onu koruma hissim kat be kat artti mucize gibi resmen 😍 su an 12 haftalik bebeğim. Ama size sunu tavsiye edebilirim temizlik vs yaparken kesinlikle dikkat edin ağir kaldirmayin kolunuzu da cok gererek kaldırmayın. Sizin icin cok sevindim hayirli ugurlu olsun bebeginiz saglikla gelir umarim hepimizinki