deletedmom24
Hocam belki temizlik yaparken syakta kaldığınız için ödem toplamıştır.. Ayaklarınızı dikin.. Benim şişkinliğim yok denecek kadar azdı.. Temizlik sonrası bendede arttı.. Bu şekilde çözüm bulmaya çalıştım kendimce😬🙈.. İnşâALLAH geçer sizinkide🤲🏼..