efelettin Ya bir şey sorucam cevap verirsemiz memnun olurum. Nasıl korunuyodunuz ve kendiniz mi hamile kalmayı istediniz? Ben 3 4 yaşa kadar istemiyorum Allah c.c. bilir ama tabii ki. Çoğu kişi doğumdan 1 seneye kadar kalma şansın çok yüksek ne yaparsan yap diyolar. Siz hangi yöntemle korundunuz?