efelettin Kızlar merhaba 20 aylık oğlum var 😍 sabah idrar testi yaptım pozitif çıktı kan verdim oda pozitif daha 4+0 haftalık. Rabbim hayırlısıyla doğmasını nasip etsin ❤️ Sizler nasılsınız ? Benim gibi yeni öğrenenler var mı ? 😍
[silindi] efelettin benimde 2yasinda kizim var bende idrarda ogrendim dun kan verdim 595 cikti cuma tekrar yapacam cumartesi günü özele gidecem
Serapveminikleri efelettin kidste de aynı hesaptamisin 😍 bu arada hoşgeldin 🙏inşallah sga salim alırsın kucağına
derindemir efelettin ben dayanabilecek olsam 8. haftanın sonunda falan giderim.ama işte o kadar duramam.7+1 hedefim😎
Nadyaski Benim de 4+3 1700 beta hcg 🥰 ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 3.hafta öğrendim 27 62 268 758 1700 çıktı değerlerim normal miii iki gün aralıkla verdim