Umudumbitmedi 5+5 benimde. 5+3te gittim kese göründü. 10-15 gün sonra gel dedi bakalım inşallah bu sefer bebişi ve kalp atışıda da görürüm. İlk gebeliğimde kalp atışı oluşmadı, pıhtılaşma sorunum varmış. Şimdi hergün iğne vuruluyorum🙏🏻 Sağlıkla gelir inşallah bu sefer🙏🏻 Hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 💕