nurfa_3201 Bademgzlm ziyaretçi falan aliyolarmi hastanenin durumu nasıl acaba bende Oğuzhan beye muayene oluyorum hastane kötü dediler meddeme İbrahim beye geçmeye düşünüyordum çok kararsız kaldım
Elfdrnncm Allah yar ve yardimcimiz olsun. Degisik duygular icerisindeyim .🤗 umarim hepimiz icin en hayirlisi en guzeli olur kizlar.
Cnnhls Elfdrnncm Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla alalım insAllah bizimde son 80 gün spinal sezeryan için 👣💕👶💙
eliff_neslihan Benimde son 60 gün bu ikinci kızım olacak Allah nasip ederse ilki sezaryen bunu normal istiyorum hem istiyor hem korkuyorum desem daha doğru olur sanirim