CaglaKuzu Elfdrnncm benimde son 43 gün , dediğiniz gibi heyecan da var Doğum nasıl olur korkusuda , inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız kucaklarımıza 🙏🏻👼🏻🌸
ilaydanurhavvat Elfdrnncm bnimde son 62 gün 🤗 Sırf kızımı erken kucağıma almak için sezeryan düşünüyorum 😇😂 sağlıkla doğarlar inşallah ❤️🙏🏻
Esilam Tuba704 galiba bebeğimde döndü bugün farketttim yürürken aşağı baskı yapıyor karnımın altını elimle tutuyorum 🤦♀️😂
Tuba704 Esilam 😊 Keşke normal doğum yapabilseniz belki de nasıl kolaymış iyi ki yapmışım felan diyeceğiz aslında tamamen kafada bitiyor herkes yapabiliyorsa demekki çokta zorluğu yoktur diye düşünüyorum 😉
Esilam Tuba704 akışına bırakıyorum valla benim doktorumda sezeryan yapmıyor normal olsun diye zorluyor son ana kadar 🤔 ama bende rahim bozukluğu var belki benek tekrar döner mecbur sezeryan olur 🤷♀️🤷♀️
Dyg Elfdrnncm benim bitti uygulama bile sizin tamamlandı allah analı babalı büyütsün dedi ama bebeğimin gelesi yok 😇🤰🏻😂 sağlıkla gelir inşallah