Sa__ kalben_duam eşime benzesinde belli basli yerleri benzesin modundayım bende komplede fotokopi olmasın yani 😅 o kadar da degildir diye kendimi kandırıyorum
ug_fa-3diplomalianne Sa__ o normal ultrason kuzum detaylı ultrason yaptırırsan yüksek ihtimal 20.haftanda falan o zaman nazlı bi bebiş değilse yüzünü görebilirsin 😊
Nilasyamom Sa__ ve sana tavsiyem eğer ikili tarama temiz çıktıysa ve ultrasonda burun ve boyun kemiği normal çıktıysa başka hiç bir test yaptırma 👍🏻 Allahtan gelene razıysan. Çünkü insanın kafasını bulandırmaktan başka bi işe yaramıyor