Emndmr 1tazeanneeeeee Ayy çok seviniyorum canım burda böyle güzel haberler alınca🥰 ikimizinde kaderi aynı desene benimde bu ay tam 12.ayım ama şükür bu sefer nasip etti rabbim inşallah😌
Emndmr haticekzgc İnşallah canım benim kan verdim pazartesini bekliyorum inşallah hayırlı haberler alırız🥰
Sevil34 Emndmr canım benimde adete 1 gün kala aynı bu sekilde çıktı dün kan verdim sağlık ocagında ben kod verdiler labim sonuctan aksam hemen baktım sonucuma keske sende kod alsaydın aksam sonuc sistemde gorunuyordu pazartesiye kadar beklememiş olurdun
Emndmr Sevil34 Valla canım o kadar acemiyim ki hiç bişey bilmiyorum sağlık ocağına bile ilk defa gittim keşke bilseydim şimdi böyle sabırsızlıkla beklemezdim😅umarım sende hayırlı haberler almışsındır 🥰
Emndmr Seseff Valla on kere baktım canım maalesef düşmemiş doktor pazartesi 3 gibi hepsi hallolur gelirsin dedi😂
[silindi] Sonuclarını internetten göremiyor musun.? Sabah verdiysen akşama kadar sisteme düşmüş olur belki.
Emndmr Sevil34 Çok anlamıyorum ama sanırım bu güzel bir haber canım 🥰Çok sevindim senin adına ama benim kandan haber yok valla😅