Emndmr canım bende de öyle oldu daha yeni olduğu için silik çıkıyormuş olumsuz düşünmeyin Allah’ın izniyle allahım size nasip etsin bende 14 şubatta yaptım aynen böyle silik çıktı sonra 18 şubatta o mübarek gece de içime doğdu tekrar yaptım bu kez daha netti ondan sonra hemen ertesi günü sağlık ocağına gidip kan vermiştim ¾ haftalıktı dedi doktor ve çok şükür Allah’ıma 8+5 şu an gebeyim.