hamisanne33 Seseff bende 39+6 doğmuyor her gün yürüyüşe çıkıyorum günlük sicak dus alıyorum sguat yapiyorum arada agri hafif şancı giriyor ama okadar başka bisey olduğu yok bekliyoruz
Ebru_16 hamisanne33 38+6 olduk dün nişanım geldi bugun sancılarım var ama düzenli değil 10 saniye falan sürüyor geçiyor yürüyüş yapıyorum geçiyor bakalım daha da sıklaşınca gidicez 😬
Ebru_16 Kızlar ben doğurdum 🍼bal oğlum dünyamıza teşrif etti en sonunda mis kokulum yanı başımda uyuyor allah hepimiZe bu duyguyu yaşatsın inşallah 💕💕
Bmom Ebru_16 yaa paylaşmış embiye hanım maşallah çok tatlı oğlunuz hayırlı olsun doğum hikayenizi bekliyoruz Allah analı babalı büyütsün 🥰🤲🏻
Biyolog-anne Seseff 39 +3 olduk hala doğuramadım 🙃🙃 doğurmayı da düşünmüyorum bu aralar belki o da hayattaki pek çok şey gibi istemediğin beklemediğin anda geliyordur 🙈🙈😂
Seseff Biyolog-anne ah sormayın bende aynı vaziyetteyim artık pazartesi kesin doğurcam ama 😂 o zamana kadar inşallah bir süpriz yapıpta gelir minikler😍
Ebru_16 Bmom Çok teşekkürler darısı başınıza inşallah tabi biraz kendimize gelelim detaylı bir anlatım yapıcam 🙈🙈🥰
Seseff Biyolog-anne suni ile deneyeceğiz sancılrım var ama yeterli değil inşallah normal doğum yapabilirim😇
Biyolog-anne Seseff ayyy inşallah rabbim kolaylaştırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 O kadar kolay olsun ki anlatmaya kork nazar değecek diye 🤲🏻🤲🏻😊 bende kanala girmesini bekliyorum yapmadığım bi zumba kalmıştı ona da başladım bu gün