39+1 olduk Paşa’nın gelmeye niyeti yok gibi yarın kontrolümüz var bakalım ne diycek doktor. Akıntı artması gibi bı durum var bı de bebiş çok toplaniyo ve hareketli ama umudum yok daha bekleriz gibime geliyo😊 hem diyorum doğsun artık hem de hamilelik bitmesin istiyorum nasip artık 😊