GamzeBaz üzülmeyin demeyeceğim size çünkü ben de yaşadım bu durumu maalesef. Üzülmemek elde değil. O yüzden üzülün tabi ama bunu sürekli hale getirmeyin. Doktorunuz size ne zaman tekrar denemeniZ gerektiğini söyler ve siz de hazır hissettiğinizde deneyin ve bundan sonra her şeyin güzel olacağına kendiniz de inanın🌸🌸 inşallah tekrar güzel haberlerle görüşürüz🍀