GamzeBaz Hanımla Bursadayız varmı doktor öneriniz medical parka gittim Bi kaç kere daha iyi bir doktor varsa paylaşırsanız sevinirim 🤭
iremgun GamzeBaz ben medicana Volkan Aksakallıya gidiyorum, memnunum. Siz memnun kalmadınız mı medicalparktan?
GamzeBaz iremgun memnun ama daha bilgili bir doktor olsa ıyı olur dedım ama Bn muhtemelen kürtaj olucam sağlıksz gebelık
Shahirash Ben de çekirge doruk hastanesi sühendan benderli ye gidiyorum tavsiye ederim çok ilgili ve bilgili.
Shahirash Yeni474747 yok 20. Haftamda başladım ona gitmeyi, ya siz? Bu arada eşleri doğuma alıyor mu bi bilginiz var mı?
Yeni474747 Shahirash eşleri doğuma hastane yönetimi almıyor sanırım pandemiden dolayı muayene ye bile giremiyor eşim ama geçen akşam gittik nst için kat hemşiresi sancı odasına eşiniz girebiliyor yanınızda refakatçi olarakta kalabiliyor dedi sevindim
Shahirash Yeni474747 inşallah bi değişiklik yaparlar çok istiyoduk, eşler de destek olmak istiyor sonuçta,i iyi bari nst ye almışlar:)
esrkrt2808 Yeni474747 Bende çekirge dorukta Nurhan Çelik e gidiyorum..Muayene sırasında eşimi annemi alıyor asistanı soruyor hatta yakınınız varmı diye ..
Yeni474747 Shahirash gündüz de nst cekilmistim ona giremedi ama akşam kimse yok diye girdi eşim ama evet sancı odasına girebilecek olması çok güzel keşke muaynelere de girebilir ama pandemi döneminden maalesef önceden alırmış yoksa