esinaltintaas Kameray Minik morarmalar normal canım ama ovalama sakın kolonyalı pamuk koy sadece bastır. Ama aşırı derecede büyük bir morluk olursa doktoruna danış benim yumruk kadar morarmıştı ve şişmişti 🥺
esinaltintaas BaharBA Sorun olmaz canım bende ilk göbekten vurdum bir süre sonra kola geçtim ama morarmalarim çok oldu doktorum bacağımın üst kısmını gösterip birazda burda devam edelim demişti