Kesinlikle kafana takma seninle beslenmenle alakalı bir durum kesinlikle değil geç döllenme belki yumurtlaman geç oldu o yüzden olabilir benimde öyle şuan 20. Haftadayım normalde bir haftadan fazlaydı şuan dört gün falan gelişimi iyi olduğunda kapatıyor o açığı diyorlar ama önemi yok üzme kendini boş yere