Kızlar hepinize merhaba dün bebisimin kalp atışını dinlemeye gittik ve duyduk çok şükür🙏 Fakat ben bebeğimi doktorumun ilk gittiğimzdeki hesaplamasına göre dün 7+3 sanıyorken ultrasonda bebeğin daha küçük göründüğünü ve 1 hafta geriden geldiğini yani 6+3 geç döllenmeden kaynaklı olduğunu ve gelişim açısından bir sıkıntı olmicağını söyledi 🙏 var mı bunu yaşayanlar bebeğinizde bır sıkıntı oldu mu umarım olmamıştır❤️