Aslında eskilerden beri söylenen tatlı yersen erkek ekşi yersen kız olacak söylentisi var ama geçenlerde internette denk geldim tam tersiymiş tatlı isteyenlerin kız ekşi isteyenlerin erkek bebeği oluyormuş ki yorumlara bakınca da öyle gibi gözüküyor ☺️☺️