kiiraaz archmom maşallah🧿 yazdıklarınız moral oldu inanın. çok teşekkür ederim💜💜 Allah sizin de sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin inşallah🤲🏻
kiiraaz Esosun evet benim ilk gebeliğim,inşallah biz de sağlıkla böyle ilerletiriz haftaları🥰 çok teşekkür ederim,size de sağlıkla büyütmek nasip etsin inşallah🤲🏻💜💜
NefesDeniz kiiraaz İlacını sakın ihmal etme ve elinden geldiğinde yat uzan dinlen..özellikle yere doğru eğilme kalkma ani dönüşler hızlı hareketler gibi şeylerden kendini koru..Bende geçen hafta hastanede yattım 4 gün erken doğum riskinden ama çok şükür bebeklerim ve ben direndik atlattık sayılır. Bol bol dua et güzel beslen beslenmekte çok önemli kilo alsın bebeğin güzelce hergün 2 yumurta 2 muz ceviz maden suyu ev yoğurdu yulaf ile yersen içinede 1 tatlı kaşığı bal süper oluyor. Allahım sağlıkla zamanında kucağına almayı nasip etsin🌸
EEEEEEL Nslhnkr cnm sana birşey sorucam. 33 haftalık son ya eğer rabbimin izniyle erken doğumun riski olmazsa normal olarak Dr un bir doğum tarihi verdi mi. Cnk aynı haftadayiz ve iki üc doğum tarihi ihtimalim varda.
Nslhnkr EEEEEEL kuzum nasipse önümüzdeki hafta cuma gidicem dgumla alakalı konusmaya. Ama 14. Haftadan beri kızım bası asagıda normal dgum pozisyonunda eger böyle giderse normal doğurtalım seni demişti doktorum. Pozisyon degişmezse bir sıkıntı olmazsa bence kızımın keyfine kaldım bende . Senin suan gidişat nasıl peki
EEEEEEL Nslhnkr vllh cnm benim de bikac gün bebeğimin hareketlerini hissetmedim 2 gün önce Dr a gittim serum aldım ve snr bebeğimin hareketleri düzeldi eve gönderildim . Dr da dediki suyun falan birden gelirse hmn gel inşaallah böyle birşey olmaz ve haftasında doğar bebeklerimiz
Nslhnkr EEEEEEL kıyamam ya inşAllah canım inşAllah. Çok şükür buralara kadar geldik. Umarım saglıklarıyla gelsin bütün minnoşlar 🙏🏻
kiiraaz Rukiye_kelce benim hissettiğim bir belirtim yoktu. Rahim ağzı kısalığı ve o dönemki enfeksiyondan dolayı böyle demişti doktorum
beybisi26 kiiraaz Neden erken doğum riski gördü? Ben 24. haftadayım. Rahim ağzı kısalığım var o yüzden duphaslon hap ve prulaton iğne verdi. Sizin gibi hareket etme, yat, dinlen dedi. 😣 Umuyorum zamanında gelir bebeklerimiz.
kiiraaz beybisi26 enfeksiyon ve kısalıktan dolayı demişti bana da doktorum. O dönemden beri kendimi korudum,şu an 36+3 olduk🧿 siz de bol bol dinlenin,beslenmenize özen gösterin;vaktinde gelirler inşallah🌸
en_guzel_emanetlerim kiiraaz 31.haftadan beri erken doğum riskim vardı sancılarım ilaçlara rağmen azaldı fakat kesilmedi açılmamda var şimdi 36 haftalık olduk teyzesi hâlâ direniyoruz bu sefer 38 olması için direnicez iki hafta daha iki hafta daha diye diye bu zamana kadar geldik inşallah seninde öyle olacaktır korkmaa ben sadece yattım uzandım hiç bir iş yapmadım tuvalete gidip yatağıma girdim annem eşim evin işini yemeğimi getirip götürdüler ben sadece uzandım
kiiraaz en_guzel_emanetlerim biz de öyle,kocaman olduk elhamdulillah💜 dediğiniz gibi dinlenmenin önemi çok büyük,Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah🌸🌸