Progestan kullanmaya başlayacağım,doktorum ayakta fazla durmamam gerektiğini söyledi. Böyle olup bebeğini zamanında kucağına alan var mı? Kendimi çok üzgün hissediyorum. Bu durumu yaşamamış da olsanız okuduğunuzda sağlıkla,zamanı gelince kavuşmamız için dua ederseniz çok sevinirim🧡