Bende bepanthol ve hametan sürüyorum ama zararı olur mu doktoruma sorucam bu kontrolde. Ciddi boyutta rahatsız ediyor artık. Bir tane bile hamile fotosu çekilmedim. Hayatımda böyle sivilcem olmadı. Düzenli temizliyorum makyaj yok kil maskesi falanda yapıyorum bana mısın demiyor. 😢 umarım sonrasında geçer. 26+4 bu arada haftamız