demet2020 😁 Kim demiş. Ben yüzüme onu kullanıyorum. Dağdan toplayıp kendimiz yapıyoruz hakiki zeytinyağı ile karıştırıyoruz. Doktorum en doğalı en güzeli dedi. Bir çok anne çatlak olmadın diye kullanır. İçmiyoruz vücuda sürüyoruz. Siz yanlış anlamışsınız olayı😁
Buda Happymom uygulamasının,şu an kullandığınız uygulamanın kendi yazısıdır
Hamilelik Döneminde Kantaron Yağı Kullanımı
Kadınların %90’u hamilelik sırasında kalça ve bacaklarda çatlak oluşumuna maruz kalırlar. Cildin elastikiyet kapasitesini aştığında, derinin tabakalarından biri olan dermisin yırtılması sebebiyle oluşan çatlaklar için kantaron yağı harika bir maddedir.
Öncelikle hatırlanması gereken nokta; kantaron bitkisinin çayının ya da yağının besin olarak tüketilmesi, hamilelik dönemi boyunca önerilmez. Bununla birlikte kantaron yağının haricen kullanımı, hamilelik döneminde meydana gelen çatlakların tedavisinde en etkili yöntemlerden biri olduğu kabul edilir.
Hamilelik döneminizde kantaron yağını vücudunuza sürmek için öncelikle doktorunuzdan bilgi almanız gerekir. Doktorunuz izin verdiği takdirde, kantaron yağını hamileliğinizin ilk aylarından itibaren kullanmaya başlayabilirsiniz.