Demir SerapTadelenTtnc Hayırlısı ile vaktinde gelsin minnoşlar🤗 Sanırım bende sezaryen istiyorum vakit yaklaştıkça ufaktan tırsmıyor değilim normal doğum için🙈 Hakkımızda hayırlısı olsun🌼
SerapTadelenTtnc Demir amin inşallah Canım benim zorunlu sezeryan olacak ilk kızım da sezeryan olmak zorunda kaldım ama çok rahat ettim dilerim bunda da hemen atlatırım hiç endişelenme sen kendin mi sezeryan istiyorsun
Homozigotmutant SerapTadelenTtnc ay benim Şafak 10 sanki hiç geçmeyecek geliyor dua edin bize de canlar
SerapTadelenTtnc Homozigotmutant ay hayırlısı ile rabbim kurtarsın sağ salım kucağına al Canım güzel haberlerini de yaz sende bizlere dua et canım 🙏🏻
Demir SerapTadelenTtnc Aslında doktorum epiduralli normal doğum yapabilceğimi söyleyip önerisi bu şekilde oldu.Kararsızım doğum şekli konusunda hakkımda hayırlısı ne ise o olsun diyorum.Spinalide düşünmüyor değilim ama👍🏻
Homozigotmutant SerapTadelenTtnc hepiniz dualarımdasınız çok hevesim var buraya doğum hikayemi yazmaya inşalah 😍
Belinayinannesi19 SerapTadelenTtnc şafak 11 hadi inşallah cancilarim var ama doğum sancısı değil bekliyoruz baklm prensesimiz ne zman gelecek 😊😍
Prensslerimm SerapTadelenTtnc bizim de 19 gün kaldı inşallah benim de ikinci doğurmak istiyorum artık 😩😩😩
SerapTadelenTtnc Prensslerimm bayağı azalmış Canım rabbim güç kuvvet versin evde bi tane daha çocuk olunca daha bi zor sağ Salim kavuşuruz inş