SerapTadelenTtnc fk54 göz açıp kapayıncaya kadar geçsin kavuşalım bebeklerimize bende hep diyorum ki bi doğurup kurtulayım rahatlicam
SerapTadelenTtnc Sema99 hadi hayırlısı Canım sağlıklar hayırlısıyla gelsin normal bekliyorsun o zaman
SerapTadelenTtnc pnrylcn kızlar pek bi tatlı oluyor biraz büyüdüklerinde bıcır bıcır öyle güzel oluyorlar ki 😍 en güzel bekleyiş hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻
SerapTadelenTtnc Eymenannesi gerçekten insan geçmiyor gibi hissediyor ama bi bakıyorsun doğumdan sonra o kadar hızlı ki yazarız bizde inşallah 😍🙏🏻
BuFi2012 SerapTadelenTtnc bende 30. Haftamdayım canım ilk gebeliğim. Zaman çok azaldı. Bi yandan heycan bi yandan korku yuvarlanıp gidiyoruz bakalım🤔
SerapTadelenTtnc BuFi2012 ister istemez ilkler daha heyecanlı oluyor canım sağlıkla kucağına al inş 😍
Demir SerapTadelenTtnc Hayırlısı ile vaktinde gelsin minnoşlar🤗 Sanırım bende sezaryen istiyorum vakit yaklaştıkça ufaktan tırsmıyor değilim normal doğum için🙈 Hakkımızda hayırlısı olsun🌼